بازگشت شکوهمند | پیش نمایش بازی Wolfenstein: The New Order

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

 

داستان :

 

همانطور که می دانید  یکی از بزرگ ترین وقایع تاریخ جنگ جهانی بود که بدلیل جاه طلبی قدرت های استعمار گرایانه بوجود آمد . آلمانی ها در جنگ جهانی اول شکست می خورند ،پس نمی توانستند  در برابر کمونیسم  مقاومتی نشان دهند .‌تا اینکه آدولف هیتلر ملی گرا ظهور کرد ، وی با همان ناتزی ها که فقط نژاد آریایی را نژاد برتر می دانستند خواهان نابودی نژاد های دیگر بود  . همین تئوری ملی گرایانه ناتزی ها باعث  شد  تا امیدی را در خود برای مقابله با کمونیسم ببینند ، پس جنگ جهانی دوم شروع شد که با شکست آلمانی ها مواجه شد اما قرار است در W:TNO  قضیه بر عکس شود به اینگونه که  ویلیام یا همان BJ  شخصیت اصلی بازی  برای یک ماموریت سری برای کشتن یک ژنرال کارکشته ای به نام ویلهلم  ( دشمن خونی ویلیام است و در  در نسخه های قبلی رویارویی این دو را دیده بودیم ‌همینطور گفته شده است ویلهلم  نقش اساسی در  پیشرفت سلاح های نوین ناتزی ها دارد ) فرستاده می شود ، اما ماموریت را به خوبی به اتمام  نمی رساند و باعث شکست متفقین  و پیروزی ناتزی ها می شود ، وی زخمی در سواحل اقیانوس آرام یافت می شود از طرفی ویلیام حافظه خود را از دست داده است و به یک آسایشگاه روانی  منتقل می شود  . همینطور ناتزی ها پس از پیروزی در جنگ جهانی دوم امریکا را تصرف می کنند و پس از آن تصمیم می گیرند که تمامی  آسایشگاه های روانی را خراب کرده  و بیماران روانی را بکشند ، پس ناتزی شروع به خراب کردن آسایشگاه های راوانی و کشتن بیماران روانی  می کنند در این بین صحنه کشت و کشتاری که در مقابل چشم ویلیام اتفاق می افتد باعث می شود حافظه خود را بدست آورده و به کمک یک پرستاری به نام آنیا( که به علت همین حمله ناتزی ها به آسایشگاه، پدر و مادر خود را از دست می دهد و همراه با ویلیام بدنبال انتقام از ناتزی ها است )‌   از آسایشگاه فرار کند . از یک طرف ویلیام  خود را مسئول خونهایی که در این بین ریخته شده است می داند  و قصد دارد اشتباه خود را جبران کند . از طرف دیگر آلمانی ها توانسته اند در زمینه تکنولوژی بسیار پیشرفت کنند  همینطور ناتزی ها توانسته اند زود تر از آرمسترانگ که از نظر ما اولین کسی بوده است که توانسته  بر ماه فرود بیاید   به ماه بروند ، به همین دلیل برنامه های جدیدی را برای تسلط بر ماه  در ذهن می پرورانند که همین امر نشان دهنده جاه طلبی بی چون و چرای ناتزی هاست .

 

 

گرافیک :‌  با آمدن نسل هشتم بسیاری  از استدیو ها نسل بعدی را هدف اصلی خود قرار دادن اما این سبب نمی شود که از نسل هفتم غافل شوند ، اگر به بازی NEED FOR SPEED : RIVALS  توجه کرده باشید بازی هم در نسل هفتم و هم در تسل هشتم یک گرافیک خارق العاده  را در اختیار گیمر ها می داد و همین باعث شد که تفاوت زیادی در گرافیک بازی حس نشود ، همین مسئله در مورد بازی  W:TNO  صدق می کند . موتور TEACH 5  ID است  که پیش از این قدرت خود را در بازی RAGE  نشان داده بود . اما با توجه به ویدئوهایی که از بازی منتشر شده است W:TNO  نتوانسته همانند نسخه های قبلی خود یک گرافیک شاهکار را ارائه کند ،‌ ولی نمی توان از جلوهای بصری ،‌ تخریب پذیری عالی و طراحی خوب سلاح ها چشم پوشی کرد . بافت  لباس های دشمنان اندکی مصنوعی به نظر می رسند  که همین امر می تواند اندکی از زیبایی های گرافیکی بازی بکاهد ، اما از آنجایی که بافت های مصنوعی بسیار کم هستند می توان از آن راضی بود . اما از طرف دیگر انیمیشن های داخل بازی بی نظیر هستند مانند عکس العمل دشمنان نسبت به تیر هایشان که در نوع خود عالی هستند . از دیگر مواردی که به زیبایی های گرافیک می افزاید خون است که بسیار طبیعی به نظر می رسد و با نمونه واقعی مو نمی زند .   افکت ها و سایه زنی ها در بازی با جزئیات فراوان ساخته شده است که نشان دهنده وسواس تیم سازنده است . تا به این لحظه با توجه به تریلر های بازی هیچ افت فریمی دیده نشده است و  لود شدن تکسچر ها دارای تاخیر نبوده است که نشان دهند قدرت موتور بازی است . نکته جالی که در مورد طراحی شهر ها به چشم می خورد این است که با توجه با تسلط داشتن ناتزی ها بر سایرشهر ها مانند لندن از معماری های آلمانی و یا معماری هایی که مورد علاقه هیتلر بوده است برای این شهر ها استفاده شده است که در نوع خود بسیار جالب به نظر می رسد.

 

 

گیم پلی :‌

 

تمامی ما گیم پلی سری بازی های WOLFENSTEIN را بر پایه اکشن پر زرق و برق می دانیم در حالیکه در نسخه جدید علاوه بر وجود اکشن پر زرق و برق از سیستم مخفیکاری  کوچکی یا همان کشتن بی سر و صدا استفاده شده است تا این بازی بتواند توجه  طیف وسیعی از گیمر ها را به سوی  خود جلب کند البته این سیستم مخفیکاری بسیار کم در بازی کاربرد دارد  .  تم بازی از ماورا طبیعه بودن خارج شده و وارد یک تمی شده است که تکنولوژی و سلاح های نوین بر آن حاکم است . تنوع سلاح ها در بازی بدون هیچ چون و چرایی بی نظیر است ،‌پس هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید ، مثلا علاوه بر وجود سلاح های معمولی سلاح لیزر مانندی وجود دارد که شاید پرکاربرد ترین سلاح در بازی باشد بدین جهت که می تواند قفل ها را باز کند  و حتی سیم های خاردار را  از بین ببرد .  اما می رسیم به سیستم سلامتی  در بازی که اندکی با بازی هایی مانند CALL OF DUTY  یا BATTLEFIELD  تفاوت دارد ،‌طبق گفته سازندگان خون بازی همچون عناوین قبلی از ۱۰۰  درجه بندی شده است که در صورت کم شدن بهبود میابد اما اگر مقداد خون یا HP    کاسته شده زیاد باشد به نحوی که مقدار آن به ته برسد باید بسته های سلامتی را در بازی بیابید ،‌در حقیقت این نوع سیستم سلامتی باعث شده است که شما شاهد تلفیقی از نوع ترمیم سلامتی خودکا ر و ترمیم سلامتی کلاسیک را باشید . تنوع در  دشمنان  به جهت  در اختیار داشتن سلاح های نوین  و تکنولوژی های ناتزی ها باعث شده است که دشمنان مختلفی در بازی باشند که  تنوع بسیار زیادی از هم داشته باشند  که همین امر هم می توانند باعث شود که دشمنانی رباتی و یا حتی  اسکلتی  را در بازی شاهد باشیم  .  اما همانطور اطلاع دارید بسیاری از بازی ها در حال حاظر  دارای بخش چند نفره هستند  که دارای لذت فراوانی است اما همین امر باعث می شود که از بخش آفلاین بازی ا ندکی غافل شده  و در نهایت گیمر ها  شاهد افت کیفیت در بخش آفلاین باشند . اما سازندگان نسخه جدید ولفنشتاین تنها بر روی بخش آفلاین تمرکز کرده اند تا بتوانند تجربه ای ناب در قسمت آفلاین  در اختیار گیمر ها قرار دهند  که یک عمل تحسین بر انگیز است ، اگر نسبت به این عمل سازندگان ولفنشتاین  شک دارید اندکی به بازی BATTLEFIELD4  فکر کنید در آن بازی کامل مشخص بود که سازندگان عمده توجه خود را بر روی بخش چند نفره گذاشتند و از بخش تک نفره غافل شدند و در نهایت موجب باز خورد نچندان خوب گیمر ها از بخش تک نفره شد .

 

نتیجه گیری کلی ‌:‌ در  کل بازی WOLFENSTEIN: THE NEW ORDER  یک بازی اکشن پر زرق و برقی با داستان ، گرافیک و گیمپلی عالی است  که قرار است  تحولی عظیم در این سری از بازی های ایجاد کند و نا کامی  بی  چون و چرای نسخه های قبلی را جبران کند


می پسندم نمی پسندم
تاریخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393 ساعت : 16:46
مطالب مرتبط
شاید به این مطالب هم نیاز داشته باشید !
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 4
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 2649
بازدید ماه : 13644
بازدید سال : 36862
بازدید کل : 381283
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes